התפקידים האהובים עלינו בעסקים

כסף וקריירה / נשים בעסקים
מאת: סטיילר

בחור מהשכונה: היא שונאת את כל השטויות של בחורות כמו איפור, חצאיות ועקבים. חנפנות בכלל זרה לה. עובדת שווה בשווה עם הגברים, והרבה פעמים אפילו טובה מהם. מכבדים אותה כידידה ועובדת. ובזה הפלוס שלה, בגלל שמאמינים לה.

נשים בעבקיםבדיוק התנהגות כזו עוזרת תמיד להיות בעניינים ולהחזיק בתסמינים יצרניים גבוהים. זה גם עוזר להתקדמות בחברה וקריירה, במיוחד, אם היא לא נוטה להיסטריות.

הקושי נוצר כאשר היא נזקקת לעזרה. ואין עזרה כי כולם מקבלים אותה בתור יחידה עסקית שלמה, כלומר, כמו גבר.

Sex appeal

זוכרים את שרון סטואון באינסטינקט הבסיסי? זה בדיוק הסיפור כאן.
מחשוף גדול, ליטוף איטי של דוממים מאורכים, מבט חושני, ליקוק השפתיים, רגליים יפות - כל זה מסיט את תשומת לבם של הגברים ממשא ומתן ועושה אותם למסכימים ביותר.

אבל אם להגזים בקסמייך או להתעכב בתפקיד כזה, אפשר להגיע למצב של אגרסיה או נימוקים ישירים על כך שהמשא ומתן יכול להימשך בסביבה אינטימית יותר.

חוסר אונים

ליאורה קיבלה תפקיד של מנהלת מחלקה באחת מחברות היצור. כשהיא ראתה את קבוצת המונסטרים המורכבת מגברים בלבד, ליאורה הבינה ששיטות רגילות לניהול הצוות לא יועילו.

כך היא התחילה לעבוד על תוכנית אחרת. לכל מנהל עבודה היא אמרה בערך את הדברים הבאים: "אני זקוקה לעזרתך. אתה מבין, ההנהלה מבקשת ממני תוצאות ולוחצת עליי.

איבדתי את הכיוון לגמרי. ואתה עובד כל כך מנוסה, אני מאוד זקוקה לעצה ממך..." ליאורה מצמצה בעיניה כמו בובת ברבי.

וזה עבד - עד כדי שליאורה עצמה לא ציפתה! מנהלי העבודה הכניסו את ליאורה תחת כנפיהם ועזרו לה בכל.

רחמים לאישה מסכנה, שהממונים עליה מתעללים בה קשות, ניהלה ביצור עוד במשך הרבה שנים!

שיטה דומה טובה בצוות שמורכב מגברים או כשהעובדים או השותפים מבוגרים הרבה יותר ממך. שיטה זו עובדת במצבים רבים - אנשים אוהבים לחוש את עצמם חשובים, כשהם עוזרים לאחרים.

במיוחד אם האחרים האלה חסרי אונים. השיטה הזו תביא להפסד כשאת מנסה להשיג תפקיד ניהולי.

כשאת מראה לבוס את חוסר האונים שלך, את מפגינה את חוסר היכולת שלך לקבל החלטות, ולבסוף - לנהל את הצוות.

אמא

אישה בעסקיםאמא יכולה להחמיא ולהעניש, אפשר לספר לה את האמת והיא עצמה הרבה פעמים לא מתביישת להתחלק בבעיותיה האישיות. היא מכינה לך קפה וקונה עוגה.

אם בנוסף לכל היא בוסית, אז בצוות שלה לכל העובדים יש תנאים סוציאליים והם וארוחות חמות. היא גם אוהבת, שהם יהיו חברים ביניהם, ולכן היא מספקת להם הרבה כנסים לגיבוש.

התפקיד הזה מאוד מתאים לחברות של נשים, וגם אם עובדים אצלך עובדים ממש צעירים. את אמא אוהבים, מאמינים לה. החיסרון הוא בכך שבהשגחה חזקה מדי אפשר לחנך צוות חסר אחריות לגמרי.





מלכה

כולם רוצים להיות בצוות שלה. היא שלטנית ומאוד מקצועית. הקסם בתפקיד הזה בכך, שהמלכה מנהלת הכול. מבט אחד - וכולם נופלים לרגליה.

היא לא רודפת אחרי אף אחד, הכול בא אליה לבד. כידוע, את המלכה עושה הצוות. לכן היא מתקשרת רק עם אנשים פוטנציאליים - הם יוצרים עבורה תדמית מתאימה. התפקיד הזה טוב מאוד, כשצריך להרשים מישהו, להראות את הכוח והמעמד.

היא משתנה לפי רצונה. החיסרון היחיד בתפקיד - בגלל הריכוז בשלטון אפשר לאבד חברים.

לנשים מתאפשרים הרבה תפקידים. הכי חשוב בשינוי התפקיד לא לשכוח איך את במציאות. אמינות ופתיחות עדיין בסיס שעליו נבנה האמון של האנשים כלפייך. הרי מקובל לעבוד כך עם מי שאת סומכת עליו!

הוסיפו תגובה
תגובות לכתבה




בניית אתרים  Eva software   כתבו לנו אודות RSS  RSS


כל הזכויות שמורות ל styler
כל התוכן המפורסם באתר הינו בבעלות הבלעדית של מקימי ועורכי האתר .
כל השימוש בתוכן של האתר מותר אך ורק באישור של בעלי האתר.