"הדרך שלי לא השתנתה"

כוכבים / נשים מפורסמות
מאת: סטיילר

בפסטיבל הקולנוע שנערך השבוע בברלין, הופיעה מדונה בתפקיד חדש – במאית. היא הציגה בפני קהל השופטים את העבודה הראשונה שלה, הסרט בשם "Filth and Wisdom". הזמרת, השחקנית, והיום גם הבמאית , חוגגת מדונה השנה את יום ההולדת ה-50 שלה.

לפי דעתה - זהו הזמן המתאים לנסות ולעשות משהו חדש לגמרי, ובאותה הזדמנות להביא את הדעה לגבי החיים האלה. ראוי לציין, כי לכנס עיתונאות היא הגיע בשמלה שחורה שקופה ועקבים גבוהים מאד.

הנושא הראשי של הסרט הוא מאבק. "כשאני מביטה לאחר, לקריירה שלי, אני נזכרת ברגעים האלה - הרגעים של מאבק קשה" - סיפרה מדונה בראיון לעיתונאים בברלין - "יש לי משהו משותף לדמויות הראשיות בסרט".

הסרט של מדונה
מתוך סירטה של מדונה

מדונה שוב נזכרת בעבר, כשהיא, בחורה צעירה, הגיעה לניו יורק רק כדי לגלות שאלפי בחורות אחרות רוצות לעשות את אותו הדבר, ושאין לה משהו מיוחד, ואין לה כסף לשלם עבור הדירה ששכרה, ושצריך להיאבק כל יום מחדש כדי לא למות מרעב.

"החלק החומרני של החיים זה דבר אחד, אך הדרך שלי לא השתנתה - אני עד היום מנסה למצוא את הקו המפריד בין מציאות לרוחניות, בין החושך לאור. אני נאבקת עד עכשיו על מנת למצוא את ההבדל בין מה שנכון למה שלא, ועדיין לומדת לקבל את הדברים כמו שהם."

על השאלה הרגילה והבנאלית על התוכניות שלה לעתיד השיבה, כי בכוונתה להמשיך לכתוב שירים ולצלם סרטים חדשים, מכוון שהיא נהנית משני הדברים באותה המידה.

הוסיפו תגובה
תגובות לכתבה
1 מדונה היתה מדהימממממהה!!
מדונה   2/17/2008





בניית אתרים  Eva software   כתבו לנו אודות RSS  RSS


כל הזכויות שמורות ל styler
כל התוכן המפורסם באתר הינו בבעלות הבלעדית של מקימי ועורכי האתר .
כל השימוש בתוכן של האתר מותר אך ורק באישור של בעלי האתר.