אישה חכמה – מיהי?

סקס ואהבה / בין גבר לאישה
מאת: סטיילר

לדעת להסביר על אצבעות את תיאורית היחסים של איינשטיין, לדעת את השפה הסינית על בורייה ולהחזיק בתואר מדעי. האם אישה צריכה את כל זה כדי שגבר יוכל לומר עליה: היא חכמה?

עובדה שגברים יותר מנשים מקבלים פרסי נובל ועוסקים בהתפקידים ניהוליים חשובים, ולכן מחשבים את עצמם ליותר חכמים מנשים. לצערנו, גברים שחושבים שיש בעולם הזה מספיק גברים טיפשים, כמו שיש גם נשים חכמות מאד, הם דבר נדיר גם ביומינו.

אם גבר רואה אישה בחצאית קצרה, הדבר הראשון שהוא מסתכל עליו, זה הרגליים שלה. לאחר מכך המבט שלו עולה לחזה, ורק אחר כך - לפנים. עם כל הצער שבעניין, על היופי הפנימי של האישה גבר מסתכל רק בסוף. עם הגיל גבר מתחיל להבחין, כי הדבר הסקסי ביותר אצל אישה - זה המוח שלה.

אז מה, לחכות עד שהגבר שלך יזדקן? ממש לא. תפסי את היוזמה בידיים ותפתיעי אותו עם האינטלקט שלך. לא צריך בשביל זה לעשות דוקטורט, מספיק להבין, לפחות באופן שטחי, ב4 דברים עיקריים: מכוניות, פוליטיקה, כדורגל ונשק. אם האישה יכולה לבטא את המילה "מצבר" בלי לחשוב פעמיים, הגבר מתחיל כבר להרגיש כבוד כלפיה. ואם היא יודעת עם כמה נקודות עלתה לגמר הנבחרת שלנו, בעיני הגבר היא נראית מאד מאד חכמה.

חוש ההומור-סימן שני לחוכמה הנשית. אם היא יודעת לצחוק על עצמה, היא עולה רמה בעיניי הגבר, ואם היא צוחקת על הבדיחות שלו - היא נראית חכמה עוד יותר.

הסימן השלישי - לדעת להסתדר עם מכשירים טכניים. גברים חושבים שלתקוע מסמר בקיר יכולה רק בעלת תואר מדעי. אך יחד עם זאת, אישה חכמה אף פעם לא תודה שהיא כן יכולה לעשות זאת בעצמה, אלא תמיד תבקש עזרה מגבר.
ולמה? כי אולי לא ידעתם, אך הגברים אוהבים פירגון אפילו יותר מנשים.

הוסיפו תגובה
תגובות לכתבה
1 ....
(:   4/13/2008

2 היום יש יותר ויותר נשים
אני   4/14/2008





בניית אתרים  Eva software   כתבו לנו אודות RSS  RSS


כל הזכויות שמורות ל styler
כל התוכן המפורסם באתר הינו בבעלות הבלעדית של מקימי ועורכי האתר .
כל השימוש בתוכן של האתר מותר אך ורק באישור של בעלי האתר.