מתי בכל זאת נשים קונות יותר ?

מחקרים שנעשו לאחרונה באוניברסיטת הרטפורדשייר באנגליה מצאו כי נשים נוטות לקנות יותר בשבוע שקודם לקבלת המחזור החודשי שלהן. על פי המחקר הבריטי, אצל 33% מהנשים שהשתתפו במחק מדובר בדחף שאינן יכולות לשלוט בו והיתר קונות בצורה אימפולסיבית. על פי המחקר, השינויים ההורמונאליים שחוות הנשים בימים אלה גורמות להן לקנות יותר.

מחקרים נוספים גילו כי כשהאישה רעבה רגשית היא יוצאת לפצות את עצמה במסע קניות בו היא רוכשת הרבה מעבר לצרכיה.
היכן בכל זאת נשים קונות יותר ? ברשת האינטרנט. במחקר שנערך לאחרונה על ידי חברה מקליפורניה נקבע כי 64% מהגולשים שמבצעים רכישות בזירה האינטרנטית הם נשים !


הצרכניות לסוגיהן


נשים צרכניות מאופיינות כמספר טיפוסים. הנשים המשוחררות, למשל, ישקיעו הכל בטיפוח ובתרבות הפנאי. בדרך כלל מדובר בנשים צעירות בעלות הכנסה גבוהה מהממוצע שיש להן בטחון עצמי רב. הן אוהבות בתי קפה, בארים ובילויים ויש להן נטייה לבזבז.

האישה הקניינית, היא בדרך כלל נשואה פלוס ולעיתים מסורתית או דתייה. יש לה נכונות לנסות מוצר חדש זה או אחר והיא אפילו תמימה משהו ומאמינה למפרסמים. תמיד יהיה לה כרטיס חבר מועדון והיא תשלם יותר על מותגי אופנה. היא אוהבת טלוויזיה ובתי קפה.

הנשים המחושבות לעומת זאת, הן כבר משהו אחר. הן בדרך כלל חשדניות לגבי מסעות הפרסום למיניהם, הן חסכניות, בעלות מודעות לאיכות הסביבה ולאיכות המזון שהן מכניסות הביתה ויש להן חוש אסתטי מפותח.

קיימים סוגים נוספים של צרכניות אבל אלה הקבוצות העיקריות.

בכל מקרה, אנו מאחלים קנייה נבונה ונעימה.
הוסיפו תגובה
תגובות לכתבה




בניית אתרים  Eva software   כתבו לנו אודות RSS  RSS


כל הזכויות שמורות ל styler
כל התוכן המפורסם באתר הינו בבעלות הבלעדית של מקימי ועורכי האתר .
כל השימוש בתוכן של האתר מותר אך ורק באישור של בעלי האתר.