עסקיםשיווק שיווק שיווק
עסק בכל תחום חייב שיווק ויש להגדיר תקציב לשם כך. פרסום, קידום מכירות, קידום, יחסי ציבור וכל דרך אחרת שתחשוף את העסק שלך לקהל הרחב, כלולים בהגדרה זו.

עוד לפני שאמרת ג'ק רובינזון, ינחתו אצלך אנשים המייצגים ערוצי שיווק שונים ברדיו, בעיתונים המקומיים, באינטרנט ובשלטי החוצות. עליך ללמוד להגיד "לא" בחלק גדול מן המקרים. כן, מומלץ להקשיב לאנשי הערוצים השונים, אך לא להגיע להחלטה פזיזה. פרוס את ההצעות לפניך, ערוך השוואה ונתח את כל הפרמטרים, מעלות עד יעילות. רק אחרי החלטה והתייעצות עם מביני עניין, תוכל להחליט.

לפני שאתה בכלל פותח עסק, עליך להבין ולהגדיר למי אתה מעוניין למכור, ולמי מתאימים מוצריך. כך אתה חוסך בעליות שיווק מיותרות. מצד שני, מיקוד יתר עלול להביא גם הוא לבזבוז משאבים. ברר מהיכן מגיעים לקוחותיך ומה הם מוכנים לשים כדי להגיע אליך. פרסם בהתאם לכך.

פרסום חכם
חשוב לא "להתפרע" עם הפרסום ולהגיד "לא" להצעות פרסום שונות מכל מיני עיתונים קיקיוניים. בחר את ערוץ המדיה המתאים ביותר, שמכוון ללקוחותיך, למצבם, מעמדם, והמיקום הגיאוגרפי שלהם. אך תסגור עסקת פרסום כוללת ומתמשכת. עשה ניסיון של שבוע- שבועיים, תראה איך עבד הפרסום ואם הצדיק את התוצאה. והיה כי השגת תוצאות טובות, המשך לפרסם ביתר שאת. אם לאו, חפש ערוץ פרסומי אחר.

סחורה. לא צריך להגזים
אם העסק שלך הוא בעל אופי של ממכר סחורה, אל תתפרע בהתחלה. הזמן כמות שנראית לך סבירה ואל תמלא את המחסן. היום, הספקים מגיעים אליך עם סחורה בתוך יום אחד. בהמשך, כשהעסק יתחיל לזוז, תזמין יותר. מאידך, על המדפים בחנות תמיד להיות מלאים ומשדרים עושר. מדפים ריקים לא "עושים את זה" לאף אחד.

מה אוהב הקהל שלך ?
ראה מה אוהב קהל היעד שלך וקדם את השירות או המוצר שאוהבים. ישנם בעלי עסקים שיש להם העדפה אישית למוצרים או שירותים מסוימים והם לא שמים לב למה שקורה בשטח. הם נוטים לפרסם ולשווק את המוצרים הללו על פני המוצרים הנדרשים באמת. התמקדו במה שהולך והסתערו בכיוון הזה.

השתדל להיות בעל משמעת

נכון, גמרתם בית ספר וגם ימי הצבא חלפו להם מזמן, אבל כאן אתם בחיים האמיתיים. אם לא תלך לישון מאוחר, תתעורר מאוחר. אם לא תלמד להגיד "לא" לחברים שרוצים לצאת עד השעות הקטנות של הלילה באמצע השבוע, העסק יתמסמס לך בין הידיים. עלה על יצועך בשעות סבירות, קום מוקדם, אכול ארוחת בוקר ותתחיל את היום ברגל ימין.

אומרים "לא" לייאוש

"כל ההתחלות קשות" הוא משפט שמוכיח את עצמו בכל התחומים, במיוחד בתחום העסקי. כנראה שאנחנו צריכים להראות לעולם שאנו באמת רוצים משהו בכל מאודנו, כדי לקבל אותו. לכן, אנו עומדים במבחן ההתחלה הקשה. אם נעבור אותו ולא נתייאש, נהיה מקצועיים, אדיבים, ישרים ונחושים, נצליח בעסק שלנו.


הוסיפו תגובה
תגובות לכתבה




בניית אתרים  Eva software   כתבו לנו אודות RSS  RSS


כל הזכויות שמורות ל styler
כל התוכן המפורסם באתר הינו בבעלות הבלעדית של מקימי ועורכי האתר .
כל השימוש בתוכן של האתר מותר אך ורק באישור של בעלי האתר.