Smoky eyes המסתורי

יופי / איפור
מאת: סטיילר

המראה המעושן או smoky eyes נמצא בשיא הפופולאריות כבר במשך הרבה עונות, וגם בחורף 2008-2009 המראה המעושן הוא הטרנד החם ביותר באיפור. זה המראה הכי סקסי אשר כמעט כל אישה רוצה להשיג. הרי עיניים כאלה מכריחות כל גבר לשכוח את עצמו.

דרך אגב, כוכבות קולנוע רבות משתמשות באיפור כזה במפגשים ואירועים שונים, למשל קירה נייטלי, ג'ניפר לופז, סקרלט יוהנסון. מבט כזה גורם לכל אישה להראות מסתורית.. את אפקט ה "smoky eyes" ניתן ליצור במספר שלבים.

שלב 1 – בסיס:

על מנת ש"המראה המעושן" ייראו עוד יותר אפקטיבי, יש לצור איפור פנים מושלם. לכן השלב הראשון זה להשתמש בקרם קורקטור, שיסתיר את החסרונות הקטנים מסביב לעיניים – קמטים, כחולים, אדמומיות וכו'. לאחר מכן אפשר להשתמש בפודרה או מייק אפ. זה הכרחי על מנת שהאיפור יחזיק מעמד יותר זמן ויהיה ישר.

שלב 2 – הדגשה:

צבע העיפרון ייבחר לפי גוון הגבות. עדיף להשתמש בעיפרון ולא בתוחם נוזלי, מכיוון שקל יותר לטשטש אותו. אסור שיהיו קווים מדויקים, יש לעשות את כל המעברים בעדינות.

המראה המעושן  העבירי קו מעל הגבול העליון של קו צמיחת הריסים, ושימי לב כי כלפי הקצה החיצוני של העפעף הקו צריך להיות עבה יותר. על מנת שהמבט לא יראה תוקפני, אפשר לא להמשיך את הקו עד הסוף.

הנחת האיפור על העפעף התחתון הנו שלב המפתח. יש להשתמש בעיפרון בהיר יותר. אפשר להעביר קו אחיד ואפשר פשוט לשים נקודות לפי קו צמיחת הריסים התחתונות. לאחר מכן הכרחי לטשטש את הקו בעזרת מברשת.

מעצבים מסוימים ממליצים לא להשתמש בעיפרון אלא בצלליות שנמרחות בקו דק ועדין יותר.

שלב 3 – צלליות:

באיפור "smoky eyes" הקלאסי משתמשים בגוונים שחורים ואפורים. אבל החידושים האחרונים זה שימוש בחום, סגול או ירוק כהה. ההדגשה והצלליות צריכות להיות באותו הגוון.

מניחים את הצללית על כל העפעף ועל הקמט, תוך כדי טשטוש למעלה ולמטה. אפשר לעשות זאת בעזרת צימרון. צריך לטשטש כך שקו ההדגשה יעלם כמעט. מתחת לגבה הניחי צלליות זוהרות בגוון בהיר. ואם תניחי צלליות כאלה על העפעף הפנימי, בעזרת זה ניתן ויזואלית להרחיב את המרק בין העיניים.



רימל

שלב 4 – רימל:


על מנת ליצור ריסים ארוכים ולהפוך את המבט לעוד יותר מושך וסקסי, הניחי על הריסים רימל בכמה שכבות. ולפני הנחת השכבה הבאה יש לתת לשכבה הקודמת להתייבש.

שלב 5 – אודם וסומק:

עוד סוד אחד של איפור "המראה המעושן" זה שפתיים לא בוהקות וסומק טבעי. לצורך כך יש להשתמש באודם המתאים לגוון השפתיים שלך או בהיר יותר, הרי כל תשומת הלב צריכה להתרכז בעינייך המסתוריות.







כיצד לעשות את האפשק של המראה המעושן? וידאו.

 

תגיות: איפור, קוסמטיקה, המראה המעושן, סקס

הוסיפו תגובה
תגובות לכתבה
1 סמוקי אייז
יאסמין   12/16/2008

2 אהבתי את הכתבה ואת הסרון
שירה   12/16/2008





בניית אתרים  Eva software   כתבו לנו אודות RSS  RSS


כל הזכויות שמורות ל styler
כל התוכן המפורסם באתר הינו בבעלות הבלעדית של מקימי ועורכי האתר .
כל השימוש בתוכן של האתר מותר אך ורק באישור של בעלי האתר.