"מגע אחד בגבר – והוא מתאהב בך לשארית חייו..." אתם בודאי תסכימו שזוהי הפנטזיה המתוקה ביותר.. החולמים רוצים להשיג הכול בבת אחת, "במגע אחד". דווקא בגלל זה הרומנטיקנים הרבה פעמים מאבדים את האמונה בעצמם ובאחרים. אומנם כיוון המחשבה היה נכון, היה צריך רק לרדת מהרקיע אל האדמה ולגלות קצת יותר על המגע...

מרחב אישי

הרבה פעמים אנו נתקלים בביטויים כמו "אדם קרוב", "מעגל צר של חברים", "זה כל כך רחוק ממני". מה מיוחד בהם? המרחב. המובן "קרוב" ו "רחוק", שקושרים את האדם עם העולם הסובב.

כמו החיות, האדם מקרב אליו לא את כל מי שחפץ בכך. "מרחב אישי" פיזי, תופס את כל מה שנמצא קרוב (בערך במרחק של יד מושטת), כולל חפצים דוממים. על שינויים בתחום הזה האדם מגיב חזק במיוחד. למשל, יש רצון להתרחק מאדם שלא נעים לנו בסביבתו. הרבה אנשים מתרגזים כשזרים טופחים על כתפם או מתקרבים קרוב מדי בזמן שיחה.

למה לגעת?

לגעת - זה אומר להיכנס ל "מרחב האישי". זה גורם לאמוציות עזות, אך לא תמיד שליליות. להיפך, את יכולה להפוך את הכוח ואת עומק הרגשות האלה לטובתך, צריך רק לזכור באופן מדויק את חשיבות אלמנט הפיתוי הזה. כשאת נוגעת בגבר, את משתמשת במנופים מסוימים בתת המודע שלו.

עמודים:
<<
>>
הוסיפו תגובה
תגובות לכתבה
1 בתור גבר זה ממש נכון !!
אייל   10/2/2010





בניית אתרים  Eva software   כתבו לנו אודות RSS  RSS


כל הזכויות שמורות ל styler
כל התוכן המפורסם באתר הינו בבעלות הבלעדית של מקימי ועורכי האתר .
כל השימוש בתוכן של האתר מותר אך ורק באישור של בעלי האתר.