מאת: סטיילר

בשנים האחרונות הפרסום של התה הירוק עלה משמעותית. הרבה אנשים אוהבים לשתות תה צמחים, כדי לשמור על הבריאות או לשפר את ההרגשה. בגלל הסיבה הזאת את כוס הקפה המקובלת, מחליפים יותר ויותר בכוס תה ירוק הבריא.

תה ירוק מכיל פוליפנולים המוכרים גם כקטחינים - נוגדי חמצון חזקים ביותר. כפי שמראות תוצאות המחקרים האחרונים, הפוליפנולים מתגברים בהצלחה רבה על הוירוסים, מאטים את תהליך ההזדקנות ומחלישים את פעילות הרדיקלים החופשיים, אשר הורסים את תאי הגוף וגורמים לסרטן ומחלות רציניות אחרות. לפי דעת אנשים רבים, שימוש קבוע בנוגדי חמצון עוזר להפחית את הסיכויים לחלות בסוגים שונים של סרטן.

כמות נוגדי החמצון בסוגים השונים של תה ירוק אינה זהה. בעיקרון, היא יכולה להשתנות. תה ירוק איכותי אפשר לקנות כמעט בכל מקום. הרמה המדויקת של הקטחינים יכולה להיות רשומה על גבי האריזה, לכן לפני קניית התה יש לעיין בכל המידע הרשום על האריזה. אם אתם רוצים לחזק את האפקט הבריא של תה ירוק, תבחרו בסוג תה עם רמה גבוהה של נוגדי החמצון החשובים האלה.

נוגדי החמצון - אחד היתרונות הרבים של תה ירוק. יש לכלול את התה הירוק אל תוך התפריט היומי, למשל, תפריט ארוחת בוקר. אבל זה עוד רחוק מלהיות הכול. תה ירוק מפחית גם את רמת הסוכר בדם ורמת הכולסטרול. הוא עוזר בריפוי האלרגיות ומחזק את המערכת החיסונית. במילה אחת, אפילו כוס אחת של תה ירוק ביום יכולה לשפר את הבריאות שלכם. הקפאין נמצא לא רק בקפה אלא גם בתה הירוק, בגלל זה אסור להגזים איתו. כפי שנאמר כבר, אין לשתות ביום יותר מ 1-2 כוסות תה ירוק. שימוש מוגבר בתה הירוק יכול להשפיע לרעה על השינה ולגרום לנדודי שינה. בגלל הסיבה הזאת מומלץ לשתות תה ירוק במחצית הראשונה של היום.

בכל יום אנשים בכל העולם מנסים לרזות והם משקיעים בכך מאמצים רבים. בכל יום מוצעות לנו שיטות "אפקטיביות" להרזיה ודיאטה. אחד היתרונות של התה הירוק הוא בכך שהוא באמת עוזר להרזיה. חוץ מזה, ניתן לשתות את התה הירוק חם וקר. ישנם אנשים שמעדיפים אפילו לצרוך את התה הירוק ככמוסות. אמנם אסור לשכוח כי צריך להיזהר. הרעלה - אינו האפקט הרצוי בצריכת התה הירוק. כשאתם יודעים את היתרונות של התה הירוק, קל לכם להבין מדוע הוא יהפוך לתחליף נפלא לתה רגיל או קפה בבוקר.

הרבה אנשים ששומרים על הבריאות שלהם משתדלים להשתמש רק בחומרים טבעיים לריפוי מחלות שונות, אלרגיות ומחלות כרוניות. תה ירוק - אחד המוצרים המפורסמים ביותר, אשר משלבים את התועלת לבריאות עם טעם טוב. רופאים ומומחים מכל מני תחומי רפואה נותנים לנו המלצות שונות. אמנם כולם מודים בתועלת הבלתי ניתנת לויכוח של התה הירוק.

הוסיפו תגובה
תגובות לכתבה




בניית אתרים  Eva software   כתבו לנו אודות RSS  RSS


כל הזכויות שמורות ל styler
כל התוכן המפורסם באתר הינו בבעלות הבלעדית של מקימי ועורכי האתר .
כל השימוש בתוכן של האתר מותר אך ורק באישור של בעלי האתר.