בזמן המשבראנו רואים הזדמנות מצוינת לשופינג. יצאת לקנות לחם ועיתון, וחזרת עם נעליים חדשות (שתי זוגות במחיר אחד, איך אפשר היה לפספס?)...סטיילר מספר כיצד להתנגד למחלה החדשה שתופסת אותנו בימים אלה– שופינגמניה.


התשוקה לקניות חובקת את כל העולם -לפי הסטטיסטיקה, מרבית האנשים מודים בכך שהם לא יכולים להתאפק בפני קניות לא מתוכננות!


גיאוגרפיית השופינג


שופינגלפי דעתן של מחצית מתושבות אנגליה, שופינג מביא להן הרבה יותר הנאה מאשר סקס.

יותר מחמשה עשר מיליון בני אדם סובלים משופינגמניה בארצות הברית, ועוד חמישים מודים שהם קרובים לכך.


באירופה מדינת השופינג האמיתית היא צ'כיה – שם לקו בשופינגמניה 83% מהתושבים. לאחר מכן באה יוון ופינלנד. כפי שניתן לראות, השוני בתנאי מזג האוויר לא משפיע על הריצות לחנויות.

במקום השלישי הרומנים, ובמקום הרביעי הישראלים. הספרדים והשוודים הכי פחות מושפעים מהפרסומות.

עמודים:
<<
>>
הוסיפו תגובה
תגובות לכתבה




בניית אתרים  Credo   כתבו לנו אודות RSS  RSS


כל הזכויות שמורות ל styler
כל התוכן המפורסם באתר הינו בבעלות הבלעדית של מקימי ועורכי האתר .
כל השימוש בתוכן של האתר מותר אך ורק באישור של בעלי האתר.