כולם ממליצים על הליכה כדי לשפר את סבולת הלב- ריאה, את מצב הרוח, להוריד במשקל, לחטב את הרגליים ואת הגוף ולשפר את איכות החיים, אבל גם כשהולכים צריך לעשות זאת נכון, גם אם זה בדרך לעבודה, בבילוי או לכל מטרה אחרת.
אם הולכים עם נעליים לא נכונות, עם נעלי עקב בצורה מוגזמת ובצורת הליכה לא נכונה עלולים להזיק לרגליים, לגרום לכאבי ברכיים וגב (תחתון בדרך כלל).

הגיע הזמן לצעוד כמו שצריך ובצורה בריאה, ואם אתם חושבים שהפסקת האימונים תפגע במצב הרוח שלכם, או תגרום לכם להעלות חזרה את המשקל שהשלתם מעליכם, עדיף לעשות מנוחה קטנה ולמתן את ההליכה כדי להתארגן מחדש על נעליים מתאימות ולסגל צורת הליכה טובה. אם לא תעשו כן, ייתכן שבהמשך ההפסקה שלכם תהיה ארוכה יותר ובכפייה.

כאבים ברגליים עלולים להיווצר במספר נקודות מרכזיות: כאבים בעקב, בצידי הבהונות או בעצם הבולטת של הבוהן, כאבים בין האצבעות או בכרית כף הרגל, בברכיים או כאב באחד השוקיים או אפילו שניהם.

עמודים:
<<
>>
הוסיפו תגובה
תגובות לכתבה




בניית אתרים  Credo   כתבו לנו אודות RSS  RSS


כל הזכויות שמורות ל styler
כל התוכן המפורסם באתר הינו בבעלות הבלעדית של מקימי ועורכי האתר .
כל השימוש בתוכן של האתר מותר אך ורק באישור של בעלי האתר.