כולם רוצים בטן שטוחה, ואם יבצבצו מתוכה רמזים לקוביות עדינות הרי זה משובח אפילו יותר. השגת החלום הזה תתכן והיא אפשרית, אבל דורשת עבודה רבה הקשורה לתזונה נכונה וכפיפות בטן אינסופיות. יאללה קוביות..
באופן כללי, כדאי שתדעו כי כדי להגיע לבטן שטוחה, תחילה יש להפחית את אחוזי השומן בכלל ואלה העוטפים את שרירי הבטן בעיקר. תזונה נכונה נטולת שומנים רוויים (במימן) כמו חמאה, מטוגנים, בשר שומני ודומיהם, ופעילות גופנית העובדת נקודתית על הבטן ונותנת דגש על כושר אירובי, הם אבני היסוד שלכם ושלכן בדרך למטרה.

תרגילי הבטן מחזקים, מחטבים ומעלים מסת שריר, אך לא רק. היתרון הנוסף בהם הוא תרומתם לשריפה מוגברת של קלוריות והפחתת אחוזי השומן בגוף.

פעילות אירובית- תנאי הכרחי
הרבה אנשים רוצים קוביות ובטן שטוחה, אך לא מתחילים בצעדים לקראת יישום. מדוע? הרתיעה מכושר אירובי משתקת אותם. הם יכולים לבלות כל היום במשקולות ותרגילים אנאירוביים בחדר הכושר, אבל כשמבקשים מהם לרוץ, לעלות על אופניים, הליכון, ספינינג, או כל מה שקשור בלהזיע זמן ממושך בקצב מואץ, זה לא יקרה.

אם אתם רוצים בטן שטוחה, פעילות אירובית כמו הליכה, ריצה, אופניים, שחייה, ספינינג וכל פעילות הגורמת לשריפת קלוריות ואגב, גם הנאה רבה כשמתרגלים, היא הכרחית וחיונית.

תזונה נכונה ונבונה

חשוב להימנע ממזון ג'אנק וכזה המכיל שומנים רוויים מהחי ומטוגנים. גם מאפים המבוססים על חיטה לא מלאה וסוכרים, הופכים לטריגליצרידים (שומן). כדי לספק אנרגיה לגוף יש הרבה מאוד מזון בריא ולא משמין.

כל המזונות המלאים כמו לחם חיטה מלאה, שיפון, אורז מלא, דגים אפויים, חזה עוף, טונה במים, חלבונים מן הצומח (נמצאים בעיקר בקטניות), בננה, תמר, אגוזי מלך העשירים באומגה 3 בכמות סבירה – כל אלה ועוד מזינים, בריאים ונותנים אנרגיה ואיזון תזונתי. תזינה המכילה אשלגן – חומר משתן ומוריד נפיחות, גם היא יכולה לתרום. הזכרנו את הבננה, הסלמון והשקדים.

תמיד נזכיר לכם את חשיבות שתיית המים. נוזלי החיים הללו תורמים לתחושת השבע ומורידים את הצורך לנשנש, מאזנים תהליכים מטבוליים, מסלקים מלחים ומסייעים לתהליך הדיאטה.
כאשר נפחית את כמויות המזון ה"רע" שאנו צורכים כמו פחמימות ריקות, אלכוהול, רטבים וכדומה ונתחיל לאכול נכון ובריא, השומן יתחיל לרדת ונוכל לראות בטן שטוחה יותר, עד לתוצאה הרצויה.

כדאי שתדעו שגם אם נבצע הרבה כפיפות בטן מדי יום ולא נקפיד על תזונה ופעילות אירובית, לא נראה תוצאות.
עמודים:
<<
>>
הוסיפו תגובה
תגובות לכתבה




בניית אתרים  Credo   כתבו לנו אודות RSS  RSS


כל הזכויות שמורות ל styler
כל התוכן המפורסם באתר הינו בבעלות הבלעדית של מקימי ועורכי האתר .
כל השימוש בתוכן של האתר מותר אך ורק באישור של בעלי האתר.