בגוף האישה במהלך ההיריון וההכנה ללידה דורשים שינויים מנטאליים, תזונתיים, התנהגותיים, ופיזיים.
תהליך ההיריון והלידה המגיעה עם סיומו המוצלח, הם ללא ספק תהליכים מופלאים בחיי האדם בכלל והאישה היולדת בפרט. השינויים החלים בגוף האישה במהלך ההיריון וההכנה ללידה דורשים שינויים מנטאליים, תזונתיים, התנהגותיים, ופיזיים.

הכנה ללידהמה הם היבטים התזונתיים אותם עלינו לקחת בחשבון לפני שמתכננים כניסה להריון? האם תוספי תזונה הם חובה לתקופת טרום הריון וההיריון עצמו?

לאחרונה אנו שומעים הרבה על תוספי תזונה, וויטמינים ומינרלים. כיום לא רק נטורופתים, אלא גם רופאים בקופות החולים יפנו אתכן להשלים חסרי תזונה באמצעות תוספים.

כל אישה יודעת שרופא הנשים שלה ימליץ לה על נטילת חומצה פולית בחודשים שלפני ההיריון ולהמשיך בכך מספר חודשים בתוכו. ולא מדובר רק בתוסף זה.

בפניכן מספר המלצות תזונה שיסייעו לכן להגיע להריון ולעבור אותו בשלום.

תזונה כהכנה להיריון ובמהלכו.
בתחום התזונתי, מאוד חשובה צריכת ירקות ופירות ירוקים בעיקר לחיזוק המערכת החיסונית.
- לכי על פירות וירקות. המינראלים, הוויטמינים ונוגדי החמצון המצויים בפירות וירקות מחזקים את תפקוד מערכת החיסון שחשובה לכל אישה הרה.

- הוסיפי זרעי פשתן . מעולה כתוספת לסלט. פשתן הוא מקור טוב לחומצת שומן מסוג אומגה-3 ופיטואסטרוגנים, הקשורים לשיעור נמוך של סרטן ומחלות לב.

- אכלי חלבון מן הצומח. נמצא בקטניות, בעיקר עדשים.

- סובין. סובין מכיל מגנזיום, סלניום ואבץ – אלו חשובים ביותר לחיזוק מערכת החיסון.

- שתייה רבה של מים. שתי כמות מרובה של מים במשך היום. שתייה חשובה להמרצת פעילות כל הגוף וגם מערכת החיסון.

- כבד. בכבד קיימים יסודות חשובים לחיזוק מערכת החיסון : סלניום, אבץ, מגנזיום, ברזל, נחושת, חומצה פולית ,ויטמין B6 ו- B12.

- המעיטי כמה שיותר בפחמימות פשוטות כמו לחמים מחיטה לא מלאה, עוגות, עוגיות וממתקים. אלה מחלישים את הגוף והמערכת החיסונית.

- עד 4 פירות ביום, זה מה שכדאי לצרוך ושלא יהיו מתוקים מדי.

- צרכי מזונות המכילים סיבים תזונתיים כיוון שמאטים את פירוק הסוכר בדם.

- הימנעי ממזונות חריפים, מטוגנים ומתובלים מדי ע"מ לא להחריף מצבי צרבת. כדי למנוע צרבת שקדים או חלב שקדים, ג'ינג'ר, מלפפון, עוזרים.

- צריכה של קפה ואלכוהול לצמצם לאפס כמעט.

עמודים:
<<
>>
הוסיפו תגובה
תגובות לכתבה




בניית אתרים  Credo   כתבו לנו אודות RSS  RSS


כל הזכויות שמורות ל styler
כל התוכן המפורסם באתר הינו בבעלות הבלעדית של מקימי ועורכי האתר .
כל השימוש בתוכן של האתר מותר אך ורק באישור של בעלי האתר.